Välkommen!

Heej!<333 välkommen til min blogg Maarisosagis! Vad kul att ni tittade förbi!
Jag heter Saga och är 11 år<33
Den här bloggen kommer handla om mig och min kanin Maara! Kanske lite annat också;)



Det här är jag:-) (Inte världens bästa bild)




Här är jag på www.moviestarplanet.se (inte så jätte snygg:-S)

Bilder på Min lilla Maaris får ni sen!<33



                                                     Tack för ni titta förbi! :-)
                                                       Kom gärna tilbaks!


PS: Header kommer sen! O_o


Kommentarer
Postat av: AnnaStar!

Hejsan!:) Jag undrar kan du lägga ut en bild på din gubbe på msp <33333

Hur du ser ut nueh (:

2011-09-21 @ 18:27:40
URL: http://misslovergood.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0